søndag 1. november 2009

Nr. 88 har fått en ny diktator


og det er meg som dikterer alt i dette huset nå. Når vi skal sove, hvor mye, når jeg skal ha mat og når folk skal få hilse på meg.

Dette er jo storartet morro. Igår var jeg så sliten at jeg "snudde døgnet", jeg sov meg gjennom ettermiddagen og kvelden og var da klar for mye hyss på nattetid. Mutter måtte sove på sakkosekk ved siden av min seng, jeg lot dem først alle sove i fred en hel time. Så stakk jeg bortom Mutter og sjekket at hun var der gjennom natta, og at hun ikke fikk sove før jeg sov igjen- og halv åtte i dag tidlig overlot hun meg til Bjørn og Gard.

Så gikk hun og sov i tre timer, mens jeg underholdt de to andre. De ga meg frokos alt for sent, ikke rart jeg var full av sprell.

Nå har jeg gått på skogstur -"bittelille runden" som de kaller den turen. Den går rundt det gamle Sanatoriet som var en gang. Våt på magen og ble rundtørket da vi kom hjem.

Tar en liten blund mens jeg venter på lunsj og mer morro. Har hørt min andre storebror og kjæresten prøvet å hilse på meg i går, men jeg bare sov og sov.......så de kommer senere i dag. Sparer krefter til det jeg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar