lørdag 21. november 2009

Er det mulig da?


Ukene våre er travle, og jeg er med hit og dit. Har fått nytt bur i bilen til Mutter`n, og der sover jeg og har det storkoselig.

Får lang tur, og så en tyggeting kanskje som jeg kan spise - Matvrak, sier Gard - og så sover jeg. Da løper Muttern i møter, og så kommer hun ut og vekker meg og så går vi lang tur. Og noen ganger får jeg bli med inn og hilse på masse kjekke folk.

Nå er jeg blitt dobbelt så stor som jeg var da jeg kom! Joà, det går an. Likevel er jeg slank og smekker, vilter og yr.

Her er jeg utenfor Hytta -det kan bli mitt yndlingssted også tror jeg.
Har jeg gjort litt gale ting eller er jeg bare munter, snill og blid og aktiv? Jeg har jo prøvd å tygge i stykker alt fra pc-ledningene til Mutter`ns dyre håndveske, og skoene løper jeg avgårde med så hurtig jeg kan. Øreflipper elsker jeg, og noen øredobber har jeg klart å rive av. Mutter`n har klor på nesa, Gard bror har over øyet og Pappa har både her og der.
I helgen er den andre storebroren min hjemme, Thomas, så nå blir det leven. Pappa og Gard er reist på fotballtur til England, vi sto opp klokka 6 i dag tidlig og kjørte dem.
Mutter`n har begynt trening med meg- jeg kan sitte og nesten kommandoen Ligg. Kommandoen "Bli" synes jeg er helt uforståelig, og usedvanlig dum. Hvem har funnet på den? Hvoffor skal jeg sitte igjen og Bli når Mutter`n beveger seg vekk? Hallo? Hvor teite kan menneskene bli?
Nå venter Hagearbeid - det høres litt skummelt ut, men Frøya nabohund er ute og hun hjelper meg sikkert. Frøya er verdens snilleste flat-tispe, men ser hun en pinne hun kan løpe etter så glemmer hun meg.
En stor hilsen til Bror Jack - kos deg i nord! I dag er det sol og varmt her sørpå, og søringan var ikke så skremmende som vi trodde.

1 kommentar:

  1. Så koselig å høre fra deg igjen. Trening er kjempegøy, bare å begynne :) Er så mange valper der som har med seg rare mennesker du kan hilse på.
    Forstår du liker deg på hytta, har besøkt begge hyttene mine nå, der var det gøy. Vi hadde masse langt gress som jeg spiste opp :)
    kos deg i sol og varme sørpå, jeg ligger inne hvor det ikke blåser så fælt.

    SvarSlett