søndag 29. november 2009

12 uker- 12 kilo dynamitt

Dynamitt-Harry bor ikke her, men Chaos. Nylig veid inn, da Muttern synes jeg begynner å bli tung å bære opp og ned trapper.
12 kilo blank! Var 4,9 kilo da jeg kom for 4 uker siden- resten kan du regne deg til selv kanskje?
Men det er ikke fett og valker vi snakker om, det er dynamittmuskler og hjernen som veier tungt.
I dag har jeg også vært i skauen og hilst på masse store hunder. Han Bosse prøvet å ri på meg, det likte jeg dårlig. Og før det hadde han prøvd å tisse på meg også. Det er mange rare dyr i skogen nemlig.
Alle er snille og lar meg hilse, en diger husky er bare kjempegrei med meg. Damene freser litt da, for de synes jeg er innpåsliten- og det er jeg sier Muttern. Er ikke så veldig forsiktig jeg, hopper glad bort og opp og så skjer det som skjer da.
Dynamittgubben meg går og legger seg........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar