lørdag 31. oktober 2009

Inn i salte valperompe..

for en dag!
Troll og Lady , min hundefar og hundemor, ble pakket inn i kennelmammas Ford Fiesta og så dro de. Når de kom hjem, hadde de med min nye storebror Gard og ny pappa Bjørn. Helt fint for meg det, jeg skjønte jo ikke noe av det som foregikk egentlig.
En helt vill dag fulgte. Papirer ble byttet, ting pakket, og jeg ble bare sendt avgårde med disse to nye tobente, Gard og Bjørn. Var i Bodø by, og så tok vi fly, der måtte jeg ligge i en bag under setet. Men det var greit, da var jeg så sliten at jeg sov- med hånden til pappa Bjørn under hodet hele veien sørover.
Kom hjem til ny Mutter og fikk endelig mat. Utsultet. Tror ennå jeg må kjempe med 5 brødre om maten, og oppfører meg som et matvrak. Gikk rundt og lette etter brødrene mine, hvor er de hen? Sukket litt og pep, men de kom ikke frem. Skjønner ikke stort av dette.
Skal jeg være her? De er jo snille nok da, jeg får godbit når jeg tisser ute i hagen og jeg fikk møte naboene og der bor Frøya som også er flatcoated retriever og dame på litt over 3 år. Hun var snill med meg. Det var alle barna og voksne i nabohuset også .Det er mange som bare er greie med meg.
Men til tross for at jeg ikke har så mye å klage på ennå, så sov jeg vel til og fra den første natta, selv om pappa og mutter byttet på å sove ved siden av den nye senga mi. Kan ikke bare være grei heller, det er jo nå jeg er liten og kan unnskylde meg med det da.....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar