tirsdag 19. januar 2010

På torsdagen

Muttern vil jo ikke at jeg skal være så mye alene, så nå har det stått annonse i avisa her i Drammen. "Hundeglad" sto det. Og vil du gå tur med vår valp?
Tenk så ringer ei dame som bor rett i nærheten, og som har to dachser, og som gjerne vil ta med meg på tur da. Hun og dachse-damene hennes kommer innom på torsdag kveld.
Nå er jeg ganske spent da! Tror du jeg skal herje med de dachsene eller? Oh yeah!
I morgen skal pappa ha frokostmøte her, så da blir jeg ikke så lenge alene.
"Du er en kostbar men god hund du, " sier Muttern. Klart jeg er -håper dachsedamene liker meg på torsdag så jeg får være med dem på tur da.
Jeg har jo klippet klørne og kanskje jeg skal børste meg også på torsdagen, kan godt dele en godis med dem også om det er det som skal til.
Torsdag altså- en slags eksamen for lille meg........

2 kommentarer:

  1. Hei ! Så flink dere er å skrive om lillemannen. Vi i Bodø morer oss godt med hans små og store sprell for å gjøre hverdagen underholdende for sin tobeinte familie. Stor hilsen til Chaos og alle dere andre fra Pappa Troll, Shadow og Jippi i Bodø

    SvarSlett
  2. Heisan Julie og Troll og alle dere andre. SÅ bra at dere i Bodø følger med oss, vi er da innom siden deres innimellom vi også kan dere tro.
    Jeg er innmari pen og veldig "hverdagsflink" som Mutter`n kaller det, og hver kveld sier Gard bror: Vi valgte helt riktig valp vi.....
    så de er ganske fornøyd med meg, sprell eller ikke sprell........
    klem Chaos

    SvarSlett