mandag 8. februar 2010

Har noe skjedd siden sist?

Long time........
Mutter`n har hatt det litt travelt og selv kan jeg ikke skrive. Jeg kan bare mye annet.
Dachsedamen heter Anne Britt, hun er så grei og tar meg med på tur 3 formiddager i uken. Jeg plager lille dachsen hennes, og den andre (Ben) brakk beinet rett etter at jeg ble kjent med han. Stakkars på han!
Så har vi begynt på valpekurs da. Skikkelig kjipt. "Ikke lov å hilse på de andre hundene", roper noen instruktører. Vi må bare øve og øve på ting, og jeg har så lyst til å hilse på disse andre. Noen ganger gidder jeg ikke å høre på de tobente- men står og strekker i båndet og prøver å se om jeg kunne fått snuta borti en annen firfoting.
Mutter`n blir litt hektisk av det, det er vel en konkurranse om hvem som har flinkest valp- og den konkurransen vinner ikke vi om dagen. Men jeg er jo ganske dyktig sånn til vanlig, og heldigvis at jeg har Frøya nabo å herje med ellers ville jeg blitt kjempefrustrert.
Igår gikk vi tur ved elven- sosial trening - og jeg møtte Oskar fra Hokksund. Samme type som meg, bare 3 måneder. Han var like vill som jeg var da jeg var bare 3 måneder, så jeg bare lot ham holde på jeg.
Over 5 måneder og ca.23-24 kilo.....jeg har blitt satt på et mer saktevoksende för nå, men det skulle vel ingen tro. Jeg oppfører meg som et sinnssykt matvrak med Bulimi - men uten lysten til å kaste opp etterpå......

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar