søndag 17. januar 2010

Home alone

Du leste rett ja, lille meg er hjemme alene fra bror Gard går på skolen til han kommer hjem igjen. Noen ganger oppi 7 timer- er jeg flink eller? Forrige uke var oljefyren her i huset litt ustadig, så da kom det innom en reparatør og han var jo grei og sa hei. Men han spiste nistepakken sin alene, jeg fikk ikke noe av den.
Ikke gjør jeg noe gæern`t heller når jeg er her alene. "Ett lite unikum" sier Muttern. "Du er ikke så intelligent, men det gjør ikke noe for litt dumme hunder er mye snillere og mye enklere å oppdra". Her i huset er det altså en dyd å være dum, om du er meg.
I går måtte jeg klippe negler, vi klarte det uten noen blødninger og jeg lå ganske stille.
Har vært ute masse i helgen og herjet rundt i hagene våre sammen med Frøya. Det er så morro, og Muttern mener at da lærer jeg å holde meg rundt huset og ikke gå noe sted. Det skal hun ikke være så sikker på.
De tobente vil ikke at jeg skal være så mye alene, så i dag skal Muttern lage annonse i avisen og se om pensjonist eller en annen kan lufte meg litt på dagen. Da kan de voksne her i huset jobbe uten så dårlig samvittighet. Jeg synes vel det er fint de har litt dårlig samvittighet, da er de nemlig så snille når de kommer hjem.
Ut og gå - hurra for søndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar