fredag 8. januar 2010

This Christmas has ended....

og dette de kaller juletreet har dødd, han står med avhogne grener ute på trappa og ser veldig sliten ut.
Jeg er nå helt utslitt etter at disse tobente har gjort så mye rart denne kalde første uken i det nye året.
Mutter var på sykehuset mandag, og så var hun hjemme hos meg de to neste dagene- men ikke noe morsom må du tro. "Nei, jeg kan ikke løfte deg og ikke gå tur og ikke ditt og datt..." Skikkelig ukul var hun.
Når jeg tenkte tingene skulle bli litt morsommere- da skulle jula dø ut hjemme hos oss. De dro ned pynt og ut med juletreet og det var nåler fra treet over alt. "Nei, ikke nå Chaos, vi må rydde opp," sa de tobente.
Så kom han jeg er skikkelig redd for. Han er liten og gul med lang svart ledning og heter herr Støvsuger. Han bråker og jeg blir helt pingle når han kommer. Gjemmer meg bak en av de andre tobente og plutselig var Muttern liksom i form hun og kjørte rundt med herr Støvsuger i lang tid.
Tror kanskje det er fint at det er blitt januar jeg, så vi kan få litt fredelig forhold i heimen.
I går skulle snille Lis komme og lufte meg midt på dagen, men de tobente hadde glemt å legge ut nøkkel. Jeg gråt og bar meg på innsiden av døren og Lis var frustrert på utsiden. Til hevn spiste og tygget jeg opp alle pappas supporterblader fra Manchester United.
Men jeg gjorde ikke fra meg inne, og jeg rev ikke ned jakker eller spiste opp sko.
Lenge leve meg og januar!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar