torsdag 29. oktober 2009

En Jedi-ridder klar for action


Heisan. Mitt offisielle kennelnavn er ikke for pyser. Det er Iseldan`s Obi-wan Kenobi. Han jeg er oppkalt etter er en Jedi Master, for alle som kjenner Star Wars universet. Obi-wan-Kenobi lærte Luke Skywalker om Kraften.

Det er jo litt kult da? Kraften, har jeg den med meg da tro? Skal jeg redde et univers sørpå? Jeg har hørt at de jeg skal til gleder seg, ikke rart det om de tror jeg har Kraften med meg. Nabojentene i nummer 90 kan visst ikke vente på at jeg kommer.
Kennelmamma har sagt at jeg skal fly. Jeg kom plutselig på at jeg sikkert har flyskrekk, angst for høyder og flyvertinner med røde negler. Hjælp gutta- fra imorgen av kan hva som helst skje oss alle.
Hvor er du nå da, Luke Skywalker? Det må være din tur til å redde meg...........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar