onsdag 28. oktober 2009

Er vi nordlendinger annerledes .......

Jammen i meg, etter en liten høneblund med hodet på labben, hørte jeg noen nevne at en professor ved Tromsø universitet si at nordlendinger fremstilles som enkle, naive, umoralske og molboaktig.
Jeg er ikke 8 uker ennå og aner ikke hva han prater om, men må nok tenke litt på om jeg er annerledes enn hundene der jeg kommer? Mer naiv liksom?
Men umoralsk høres i alle fall gøy ut- litt sånn biting og slåssing og mat og kos og godbiter.
Går og slåss litt med mine enkle brødre jeg, har hørt jeg snart skal forlate dem. Skjønner ikke helt det der men det går nok opp for meg sakte men sikkert.
Hun kennelmoren sier at jeg er snill, og kanskje er det slik at snille hunder er dumme hunder, og de skjønner ikke så mye og kanskje er det da sånn at jeg er litt naiv sånn han professoren sa?
Kan du bite deg i halen?
Ikke jeg heller.......ennå........
God natt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar