onsdag 28. oktober 2009

I disse ventetider.....


Dette er min pappa Troll , eller som det så fint heter Black Sire`s Pontiac Le Mans, så da kan du selv tenke deg hvor vakker jeg skal bli når jeg blir stor. Men nå er jeg bare en bitteliten fjott av en pelsdott på fire små bein, som løper rundt i Bodø og lekeslåss med brødrene mine. Vi er 6 gutter i kullet mitt, og mamma har sagt at jeg skal reise til "søringan" - hva det betyr aner ikke jeg.

Her er pappa`n min da......

Nå er jeg veldig spent, i morgen skal jeg få vaksine hos veterinæren sammen med alle de andre gutta i Star Wars-kullet. Kanskje det gjør vondt? Hva vet vel lille jeg? Her skal jeg sendes ut i verden til en familie jeg ikke kjenner og bli borte fra brødrene mine? Tenk om de kommer til folk som snakker nordlandsk og jeg må ta til takke med søringer som ikke kan snakke ordentlig engang? Eller kanskje de kan det?
Ja , det er mye å lure på for et bittelite hode.
Jeg klør i tenna..........og logger av.
Høres i morgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar