tirsdag 7. september 2010

Jeg- nå litt over ÅRET

Jeg er verdens kuleste- og har nå blitt ett år! Hurra for meg og alle mine søsken.

Lørdag hadde jeg bursdag, på hytta. Jeg fikk ferskt brød med leverpostei -men det var ikke fordi jeg hadde bursdag, men fordi at fatter og brutter hadde glemt hundemat. OK for meg.

De har boret etter vann på hytta, et hull langt nedi bakken - og så ligger det sånn fint , grått støv i tjukke dynger. Så herlig å rulle seg inn i. Til slutt ble jeg stengt inne, og da sto jeg og hylte og ulte helt til de ikke orket mer de to hannkjønn i familien.

Ned i elva bar det- for å vaske vekk støvet før vi dro hjem til Mutter.

Jeg synes jeg burde fått litt sjokolade på bursdagen, men brutter har lest at det kan jeg dø av- i en dum bok et sted. Så neida. No chokolate for me.........

I går gikk jeg kveldstur fra Landfalltjern og hjem med Fatter. Badet, og traff masse hunder jeg busa med. Til slutt en Boxer som var like gammel som meg- men han knurret og bjeffet og tøffet seg. Jeg bare lot som om han var en festlig fyr jeg, og det endte med at jeg lå oppå han og rundslikket han. Make love- not war.......


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar