mandag 14. desember 2009

Helskjønne meg

En ny helg er over, og i helgene er menneskene hjemme og vi går lange turer i skogen. I går gikk vi på Spiralen. Det er prøvelser på disse turene, jeg må komme når vi har møtt en hund og Pappa vil gå videre. Jeg vil bli med alle disse hundene jeg, både tykke labrador, unge vorsther, lille puddel og hele gjengen.
I går gikk disse tobente tomme for godis under turen, da måtte jeg gå i bånd resten. Jeg er en godishund.
Nå ser jeg rar ut sier Mutter, jeg har begynt å få noen "fjoner" som henger ned fra halen. Den skal jo bli fin med masse hår, og prosessen har startet.
Gard har tentamen i disse dager og er kjedelig, Mutter og Pappa er på festligheter om kvelden, det er liksom bare for meg at dagene og kveldene skal være som før da, liksom? Og at noen av de tobente hele tiden bare er borte?
"Det blir bedre i jula" , trøster Mutter. "Da skal vi være sammen hele tiden nemlig, bare kose oss. "
Vi får vel se- og i mellomtiden gror jeg litt mer halepels jeg........

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar