torsdag 5. april 2012

Påskemorro?

Åja, løpe i skogen, i et par timer. Noen ganger etter pinner, andre perioder uten. Mutter har fått ny sele til å ha rundt livet i "påskegave" sier hun.Fra seg selv da sannsynligvis. Trodde gaver måtte være fra andre jeg.
Tenk at skogen er full av hvitveis og blåveis- allerede. Jeg synes de er søte- Muttern plukker de hvite med seg hjem. Dem blå er ulovlige, sier min tobente master.

Hjemme etter tur skal Mutter luke i et bed- og ojjjjjj......mye skrik og skrål, der røk ryggen. Hennes altså. Dett var dett. Den er så ekkel noen ganger. Stakkars på Mutter.
Eller- hvordan går det med meg og tur nå da? Må Storebror trå til igjen? Vi får vel se. Jeg går jo mest løst- hysj..., ikke si en lyd- så det er vel sunt å gå uansett har jeg hørt henne si.

På tur i dag møtte vi navnebroren min- Kaos med K, - han er golden retriever. Og har en bror som heter noe urnorsk. Og har en tispe, setter, med seg. Og de tobente som har de tre lurte på hvoffor Mutter ikke har stilt ut meg? De mener jeg er så vakker. Så da gikk Mutter og lurte litt på det selv da. Om det gikk an å vise frem meg i en utstillingsring, som er så sosial, utadvendt og fokusert på alle mennesker og dyr vi møter. Skjønner jo at hun lurer litt på det.

Mutter har lovet å tenke mer på dette Utstilling- så får vi se da. Fattern min Storm er internasjonal champion og min hundemor er norsk champion- så jeg har jo litt å leve opp til. Jeg likner på Storm sier Mutter.

Påske er egentlig hyggelige saker altså- Storebror og Mutter og jeg , lange turer og god mat og Fattern er ute og seiler. Hakke pepling på hva det er da. Men de to andre passer på meg. Og så litt hagearbeid, men det blir ikke så mye mer sier Mutter. Ryggen - må bare si at de tobeinte er da dårlige også. Bare sånn uten videre skjærer det seg. Hallo.

Glad skjærtorsdag -hilsen en jedi-ridder......med gult dryss over sort snute

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar